Polish Czech English French German Italian Russian Slovenian Spanish

logozwiazek

Zwiedzaliśmy Warszawę PDF Drukuj Email
czwartek, 22 września 2016 10:58

18 września w niedzielę o 6.00 rano grupa z Lisewa wyruszyła na jednodniową wycieczkę do Warszawy zorganizowaną przez Gminne Centrum Informacji w Lisewie. Dzięki sprzyjającej pogodzie zwiedzanie największego miasta i stolicy Polski było prawdziwą przyjemnością.

argaiv1530

Przeurocza Pani przewodnik oprowadziła nas po Starym Mieście, Krakowskim Przedmieściu, a tam zobaczyliśmy pomnik Adama Mickiewicza, Pałac Prezydencki, a także uczestniczyliśmy w uroczystej zmianie warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza.

Uczestnicy podziwiali panoramę miasta z tarasu widokowego Pałacu Kultury. Na sam koniec udaliśmy się do Łazienek Królewskich, gdzie podziwialiśmy Pałac na Wyspie, pomniki: Fryderyka Chopina, Józefa Piłsudskiego, Henryka Sienkiewicza oraz Belweder.

Ponadto każdy mógł skorzystać z rejsu gondolą.

Nasza niedzielna podróż do stolicy była bardzo udana i z całą pewnością pozostanie na długo w pamięci uczestników, którzy z niecierpliwością czekają już na kolejny wyjazd w inne miejsce.

Dziękujemy wszystkim za ten miło spędzony dzień, za ciepłą atmosferę w trakcie podróży i zwiedzania oraz za to, że tak chętnie uczestniczycie w naszych wycieczkach.